Aftonbladet: Sveriges nyhetskälla och mötesplats

tisdag 30 augusti 2011

dreggel

igår var jag på date, god Pasta med skaldjur i hummersås o ett mycket utsøkt Italienskt vin som hette Barolo ..?Birolo eller nåt i den stilen, ser jag flaskan ska jag definitivt køpa den nästa gång jag är hemma hos mamma.
det var skrivstil på flaskan och det var en ståltanks-lagrad vin. Rekommenderas!

Efter det blev det några øl på Qadiz, 3øl før 100 är ju aldrig fel, blev två runder sen var klockan 12 och jag var trøtt...gick hem till honom och sov. så vaknade 5.30 imorse och har inte sovit nåt sen dess, trots att jag vill det ypperligt mycket.

apropå huvudrubriken, sitter med tandblekning och dregglar nåt så fruktansvärt, inte lætt att sitta med
skenor i munnen ju, och inte kunna svälja. Nu ska jag dock skölja ut det, och se om det blivit någon förändring, annars kör jag detta nu 10dagar i sträck, kankse man ser förändring då..?

snackade med Sabina igår, vi tänker på Interail nästa år, eller öluffing i medelhavet....vi får se hur det urartar sig efter vintern.

Började Medicinsk grundkurs, väldigt intressant!

Nej får väl torka upp dregglet, dusha och sticka upp och hälsa på Ida i affären.

Hej

Inga kommentarer: